Start JUTRObiuro@vega-meble.pl Biuro meble Kraków Biurko Meble Szczecin Biuro i Meble Łapy Biznes meble.pl biurowe meble Tanie Biurka Meble biżuteria do czarnej sukienki biurko czarne boki biżuterię do czarnej sukienki cleoni kinkiet caspe 40 pelny
lahka muza
toshara 1 7 czy 1 8
levar burton
webpralki przemyslowe poznan
 

JUTRO

Temat: pokoj 17 latka.. kolory?
witam mam problem z doborem koloru do mojego pokoju... mam czarne meble tzn lozko komode segment i no to pod telewizorem za to mam brazowe biurko i gumoleum na podlodze.. i jeszcze do tego dochodzi bialy grzejnik 0.0 :/ w ogole nie wiem jakie kolory moga tu pasowac a chcialbym cos pod kolor segmentu czyli cos co by do czarnego pasowalo.. myslalem troche nad czerwonym z bialymi wycieciami w katach prosze wrecz blagam o pomoc.. aha mam 17 lat jak w tytule ahh zapomnialem pokoj ma 6x4 i okno balkonowe i normalne raczej mocno oswietlony
Źródło: forum.urzadzamy.pl/viewtopic.php?t=425



Temat: Czarno biała kuchnia

Pomóżcie proszę wybrać kolor ścian i dodatków który ożywi czarno białą kuchnie (wszystkie meble są białe lakierowane, natomiast czarna jest podłoga, blat i ściana nad blatem roboczym)

Zgodzę się z innymi, że przy takich barwach możesz wybrać sobie jaki tylko chcesz kolor ścian i dodatków, więc kieruj się własnymi upodobaniami, a także względami praktycznymi np. jeśli kuchnia jest niezbyt nasłoneczniona to wybierz pastele etc. Możesz wypróbować zestawienia kolorystyczne w np. programie net+: wstawiasz szafki, wybierasz kolory frontów i blatów, a następnie "malujesz" ściany. Kiedy już zdecydujesz się na kolor ścian, to dodatki wybierasz takie, aby harmonijni się z nimi łączyły i to właściwie tyle.
Źródło: forum.urzadzamy.pl/viewtopic.php?t=911


Temat: skoda felicia 1.9d PICKUP
halogeny te ze zderzaku nad rejestracją prostokątne.. nie te W ZDERZAKU.. żebyś nie był zaskoczony mogę oddać za pół L a co do belek to zostawiam bo przydają się czasem jak targam trochę gratów z Norwegii, jakieś meble czy inne gabaryty, które nie mieszczą się już na pace

nie ma problemu.. ale teraz jestem właśnie w Norge.. więc jak się pojawię na święta to najwyżej się przypomnij i mogę Ci wysłać.. bo z Norge przesyłka się nie opłaca..

mam jeszcze gałkę zmiany biegów oryginalną, mieszek (ale on jest obtarty - wymieniałem na nowy z czarnej nibyskóry z czerwonymi przeszyciami), trochę prostokątnych odblasków i tę lampę, którą widać nad klapą tylną (biały halogen), oraz kratkę do grila z przodu (wstawiłem zamiast niej czarną siatkę).. musiałbym sprawdzić co jeszcze leży.. bo po wakacjach trochę niepotrzebnych kilo felka straciła
Źródło: skodafelicia.pl/viewtopic.php?t=4141


Temat: [Sciolka] - Pet Sanit
..heh, ja już zaczynam kombinować jakby tu oszczędzić, bo co spojrzę, to żwirek cały zasiusiany, zakupciany :/ wcześniej używałam jakiegoś pospolitego drobnego kociego żwirku, ale się nie sprawdził - zbyt dużo kosztował, na zbyt krótko starczał..
..ostatnio kupiłam żwirek drzewny PIGWA, polecany przez macz21; na początku byłam zadowolona - idealnie chłonie siuski, co eliminuje wszelkie niewygodnie zapaszki, a także, jak już część granulek rozpadnie się w pyłek - kupki się nim przysypują, obtaczają i szczurek nie ma możliwości ubrudzenia się, zero wilgoci no i smrodków, ale..
..to diabelstwo strasznie pyli! macz21 - czy w twoim przypadku było to samo? u mnie meble, na których stoją klatki, choć czarne, są 'okurzone' całe na biało od tego pylenia, nie mówiąc już o szczurkach - Docent (kaptur b&w) lubi spać na ziemi, a jak wstaje to wygląda jakby się w mące tarzał :D
..w sumie nie mam już pomysłow ; P może narzucę na tę pigwę sianko, czy cuś : >
Źródło: szczury.org/viewtopic.php?t=2826


Temat: JAK WYGLADA WASZA ŚWIĄTYNIA?
wlasnie jestem po remoncie i moj room jest taki jaki chcialam miec od zawsze
sciany w dwoch kolorach tapety pol na pol,dol pomarancz ciemy gora zolta po srodku border z jakimis mazajmi pomaranczowo-zloto-zielonkawo-zolty
meble w kolorze ciemego brazu,lozeczko maly fotelik rozkladany w kolorach miszanych wisnia-bez-czarny,dywanik taki kawalek chodnika w klorze ktorego nie potafie opisac niby to niebieski ale taki przybrodzony z jakimis kwiecistymi motywami.Karnisz bialy na nim mala falbanka zakrywajaca okrutna rure cieplownicz(Ci ktorzy mieszkaja na ostatnich pietrach powinni wiedziec o co chodzi)na oknie ma byc roleta tylko jeszcze nie wiem w jakim kolorze myslalam ze chyba taki przybrodzony niebieski bedzie idealnie pasowal.na parapecie stoja swieczki,ususzone rozyczki ktore popsikalam lakierem z brokatem,sama sie zdzieiwlam jaki dalo efekt sprobujcie.Poza tym dwa kwiatki doniczkowe jeden stoi na podlodze przy drzwiach drugi na komodzie.Doniczki sa jedna w kolorze niebieskim z zoltym kwiatuszkiem na sznureczku,druga rozowa z fioletowym kwiatuszkiem na sznureczku.Na polce wiszacej pierdulki,sprzet plyty itp.Na szafie ksiazki jakie mi jeszcze pozostaly, a na szfie podlo kartonowe w kolorze bialo niebieskim.Na scianie na przeciw lozka wisi obraz ze slonecznikami no i chyba tyle.
Tak poza tym to samam nie wiem jaka jestem raz jestem pedantyczn az do przesady a jak mam dola to brakuje mi dziada z baba w pokoju az strach pomyslec co sie dzieje
besitos
Źródło: necrosa.nethit.pl/viewtopic.php?t=784


Temat: Dlaczego kobiety uwielbiaja Pana Styllovego ?
" />w zwiazku z tym proponuję
Podkładki Filcowe pod meble wykonane w postaci samoprzylepnych formatek z 3 kolorów: biały, czarny, brąz. Zabezpieczają trwale i skutecznie powierzchnie podatne na zarysowania, ułatwiają bezpieczne przesuwanie przedmiotów. Stosowane pod:
* Meble
* Taborety
* Krzesła
* Sprzęt AGD itp.
W komplecie papier ścierny do przygotowania powierzchni o wymiarze 40x40mm.
Źródło: forum.vivaldiego.wroclaw.pl/viewtopic.php?t=3603


Temat: Jak rozjaśnic ten pokój?? Prosze o Pomoc.
Jeśli te meble są czarno białe to grafika czarno biała jak najbardziej- teraz im się mocniej przyjrzałam.
Jeszcze raz pozdrawiam.
Źródło: forum.urzadzamy.pl/viewtopic.php?t=1112


Temat: Wasze pokoje:)
" />Ja mam dwa okna, dwa biurka (jedno pod kompa a drugie do nauki)łóżko, meble (czarno białe), dywanik biały i owczą skórkę:)
Źródło: gadane.pl/viewtopic.php?t=563


Temat: Nasze pokoje:D
Ja taki swoj pokoj do siedzenia mam wrzosowy-calkiem spory.Do tego niebieski dywanik,owcza,czarna skora na podlodze (pies ja tu przytachal i tak juz zostala-daje takie poczucie przytulonosci ),kwiatki o nazwie mi nieznanej,ale dosyc popularne,ramki i antyramy ze zdjeciami,jakies dwa obrazy,ogromne lustro.Kiedys mialam te gwiazdki swiecace ale gdzies je wcielo przy zmianie zyrandola Do tego wszedzie mozna dostrzec jakies konsko kojazace sie rzeczy (nad lustrem wisi nawet fragment ogona mojego ukochanego koniska).No i zdobyczna,fosforyzujaca strzalka wskazujaca na drzwi (a nad drzwiami kolejna fosforyzujaca tabliczka z napisem "Wyjście awaryjne").A no i sa jeszcze pomalowane na niebiesko butelki po roznych alkoholach roznych "narodowosci",niebieska lampka z woskiem w srodku i pelno swieczek...

Sypialnia jest jeszcze niedokonczona bo narazie zbieram materialy i pomysly Poki co-wstepnie:pokoik maly na poddaszu z nietypowym skosem Kwadratowe okno (jednoskrzydlowe)Narazie brazowy dywan i ciemnobrazowe meble.Pokoj jest ogolnie cieplutki wiec planuje pomalowac go na niebiesko w 2 odcieniach (skos bedzie jasniejszy niz reszta,sufit bialy badz blado-blekitny).W kacie kolo okna stoi chyba moj ulubiony mebel-sekretarzyk o wielu przegrodkach i dwoch malutkich szufladkach Tworzy sie tam taki fajny zakamarek do siedzenia (sekretarzyk i parapet tworza fajny kat,zwlaszcza ze parapet jest szeroki i nisko osadzony).Poniewaz pokoj jest maly planuje na drzwi nakleic kiedys fototapete (teraz fajne technologie stosuja do tworzenia takich rzeczy)-np z widokiem na jakas XIX wieczna ulice wieczorem...taki raczej ponury lub wrecz odwrotnie-z widoczkiem jakby sie patrzalo z okna wiejskiej chaty,slonecznie itd).Jedna ze scian byc moze zabuduje asymetrycznymi,drewnianymi poleczkami (a na nie kwiaty,ramki ze zdjeciami i swieczki).Szafy z ubraniami stamtad wywale i wszystko bedzie na dole.
Źródło: voltahorse.pl/forum/viewtopic.php?t=6701