Start JUTRObio paliwo Orlen cena bio-kor ziemia egipska bio Nitrivec mętna woda bio paliwo dostawa na miejsce bio paliwo gdzie kupić bio ropa do Golfa3 Bio on Zac Efron Bio Corn Ziębice Bio Active pl bio drain cellulit cleoni kinkiet caspe 40 pelny
lahka muza
toshara 1 7 czy 1 8
levar burton
webpralki przemyslowe poznan
 

JUTRO

Temat: Suplementy- który najlepszy???
a myślisz,że cla nie jest chemicznym środkiem? Każdy farmaceutyczny środek,nawet jeśli jest pochodzenia naturalnego jest sztuczny i chemiczny! Nawet witaminy nie są "prawdziwe",takie jak te które można przyswoić z owoców! Witaminy z suplementów są syntetyczne (a różnią się no tym,że syntetyczne można przedawkowac i nabawić się hiperwitaminozy a tych naturlanych nie da sie wziąć za dużo),w ogóle wszelkie suplementy są sztuczne i są dziełem laboratoriów farmaceutycznych a coz a tym idzie-chemicznych!! Nawet naturalne skladniki są dodatkowo traktowane wzmacniaczami,stabilizatorami,konserwantami (stąd długie terminy wazności leków i suplementów) i utrwalaczami (bow iele składników naturalnie ma forme nietrwałą czyli np szybko się rozpadają pod wpływem zmian temperwtur,wilgotności lub po jakimś czasie!)

Nie rozumiem czemu uważasz że Twoje Bio Cla jest lepsze od innych suplementów? Tak samo wyszło z laboratorium a nie z pracowni zielarza!
Taki mały cytacik dla Ciebie: "Preparat Bio-C.L.A. zaopatruje organizm w Sprzężony Kwas Linolowy[...]Sprzężony Kwas Linolowy (C.L.A.) występuje w sposób naturalny w mięsie i przetworach mlecznych, lecz uzyskanie takiego stężenia C.L.A. w pożywieniu jakie występuje w kapsułkach Bio-C.L.A., jest praktycznie niemożliwe."

I co..nie jest sztucznie robiony?

Suplementy polecam raczej w formie płynnej-do rozpuszczania,musujące,lub płynne w środku kapsułki-te najmniej niszczą żołądek!!
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=2352



Temat: Wegetariańska Niedziela edycja jesienna
nie powinnismy raczej ze soba wspolpracowac zamiast sie klocic? wszyscy mamy ten sam cel...

jejku no... jak nie bedzie zapotrzebowania na mieso, to green way czy tam inny bio way bedzie sprzedawal tylko wegetarianskie rzeczy tak? i wszyscy inni producenci. chyba nie ma sensu bojkotowac kogokolwiek, bo to nic nie da, poki jest zapotrzebowanie na mieso, znajdzie sie ktos, kto bedzie je produkowal. wazne ze sie samemu nie kupuje. i wazne zbey przekonac jak najwiecej osob, zeby tez nie kupowalo. takie moje zdanie, moze niepopularne, ale bez przesady...
ja czasem nawet mijam sklepy miesne, czy mam przez to czuc sie morderczynia? chodze ta sama ulica, na ktorej one sie znajduja _^_

ja tam nie wiem... ale w jaki sposob mozna zrobic impreze bez sponsorow? kto to sfinansuje? jak bedzie bardzo andergrandowa, to pewnie nie przyjdzie nikt kogo trzeba by namawiac do wegetarianizmu...
Źródło: wege3miasto.org/viewtopic.php?t=1601


Temat: Nowa czeka na wasze rady;)
Agauś
Nie umiałabym Ci napisać czego NIE stosowałam hehe :)
Bio-CLA kosztyje ok 68 zł za 90 tabletek.Jest też Cealin który za chyba 45 tabsów ma cenę 50 zeta.Jest jeszcze CLA NturCaps ale nie mam pojęcia ile kosztuje.
Co do chromu to zdania są podzielone ze względu na domniemaną rakotwórczość.Jednakże efekty kuracji chromem (ok 3 miesiące) jest zadowalający-ochota na słodycze odchodzi.Trzeba tylko poczekać ze 2 miechy :(

Pzdrwka :)
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=2226


Temat: suplementy ok
To miło, bo ja też biorę ten suplement:) (Tylko małe kapsułki!) Poleciła mi go znajoma dietetyczka, nie żałuję, że go kupiłam, bo przy moim, ostatnio aktywnym trybie życia i diecie- a raczej zmianie przyzwyczajeń żywieniowych, łykanie bio cla ma sens.
Widzę, że szybciej spalam tłuszcz, poprawiła mi się skóra, no i ten paskudy cellulit się zmniejsza! Ciekawe czy ktoś jeszcze, kto jest na tym forum, stosował ten suplement.
Źródło: forum.szczuplej.pl/viewtopic.php?t=88


Temat: [FM 2008] Zgubne skutki GD Lagoa (07-16) => Redditch United (16-?)
Ale Cię ta Rosja trzyma. Zobaczymy.

Zamknięcie sezonu przyniosło kilka nagród dla moich zawodników. Królem strzelców drugiej ligi został António Kikas, on też uznany został drugim najbardziej wartościowym graczem sezonu, a jego gol z 24. sekundy meczu z Torre Moncorvo okazał się trzecią najszybciej zdobytą bramką w tegorocznych rozgrywkach. Ponadto Carlos Pinto zajął trzecie miejsce w klasyfikacji najlepszych asystentów ligi, a Fernando Silva trafił do jedenastki sezonu.

Podpisałem roczny kontrakt z naszym wychowankiem, Vasco Rato (17, DM; Portugalia); co prawda nie wróżyłem mu wielkiej kariery, ale ostateczną decyzję chciałem pozostawić mojemu następcy.

W drugim meczu grupowym ME 2016 Polska gładko uległa Anglii 0:2, a katem biało-czerwonych okazał się Andy Carroll, zdobywca obu bramek. Zaś w spotkaniu eliminacyjnym Pucharu Narodów Afryki Mozambik przegrał 1:4 z DR Kongo; Fernando Silva tym razem zagrał przeciętnie [6] i zszedł z boiska w 72. minucie.

Podsumowanie sezonu w Lagoi nie było równie radosne, jak w poprzednich latach, choć starałem się robić dobrą minę do złej gry. Po sześciu latach dominacji MilĂ­ kibice swoją nagrodę przyznali António Kikasowi, wybrali też jedenastkę sezonu, która przedstawiała się następująco: A.Vaz — B.Delgado, António, Luiz Alberto, F.Silva — FĂĄbio Sabino, Leal, Carlos Pinto, B.Alberto — MilĂĄ, A.Kikas. Ponadto Bruno Delgado i Fernando Silva trafili do klubowej jedenastki wszech czasów.

Do drużyny U-19 dołączyła grupka nowych zawodników: Diogo Moreira (16, MC; Portugalia), António Vital (16, MC; Portugalia), Carlos Simão (15, GK; Portugalia), AndrĂŠ Cordeiro (15, AM/FC; Portugalia), Carlos Alberto Ferreira (16, GK; Portugalia), Paulo Fernando (16, FC; Portugalia) oraz Feliciano Moura (16, AML; Portugalia).

Zarząd postawił mi za cel w nadchodzącym sezonie zwycięstwo w Serie D. Otrzymałem do dyspozycji 2.100.000€ na transfery oraz fundusz płac w wysokości 25.500€ tygodniowo, natomiast kwestia przedłużenia mojego kontraktu nadal kwitowana była przez działaczy niezręcznym milczeniem.

Źródło: forumcm.net/index.php?showtopic=2016


Temat: BIO CLA + 6 WEIDERA
melanka poszukaj w necie...
faktycznie drogie, to już telewizyjny Clarinol BIO CLA jest tańszy i widziałam dużo pozytywnych opinii w necie na forach o tym produkcie.
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=6681


Temat: Bio-C.L.A. z zielona herbatą
No zobaczymy jak na mnie podziala bio cla sprobowac mozna ,tak mam orbitek teraz na nim codziennie cwicze ,i juz czuje ze ciuszki luzniejsze,chce zrzucic 10 kg ,bo po ciazy niestety troche mi zostało,ale jestem dobrej mysli
Źródło: obcasy.pl/forum/viewtopic.php?t=8675


Temat: Jakie diety?

ja chyba tez chrom kupie Chrom jest dobry i za 30 tabletek płacisz 15 zł w Rossmanie a teraz jest jakas promocja i są tansze
ale te z tej serii Bio cla za 30 tabletek zapłacisz 60 zł
a ten sam skład tabletek takze sie nie oplaca
Źródło: kobiece-forum.pl/viewtopic.php?t=200


Temat: bio CLA
Czy któraś z was brała kiedyś bio Cla?
Interesuja mnie głównie efekty, ilkość tabletek które trzeba przyjmować i czas który jest potrzebny żeby zaczął działać
Źródło: ajgor.nethit.pl/viewtopic.php?t=1836


Temat: Piotr Szymiec
" />




Piotr Szymiec, pseudonim - Pietrucha

Biografia
Mieszka w Gdyni, ukonczyl Akademie Wychowania Fizycznego w Gdansku, jest trenerem drugiej klasy pilki recznej. Kontakt ze sportem zaczal od lekkiej atletyki, potem zainteresowal sie zeglarstwem wyczynowym. Jego kolejna fascynacja byla pilka reczna - uprawial ta dyscypline wyczynowo przez 10 lat, byl m.in. czlonkiem kadry narodowej seniorów w pilke reczna. Jednak juz w trakcie studiów zainteresowala go kulturystyka, tuz po zakonczeniu studiów zaczal profesjonalne treningi. W roku 2000 zetknal sie po raz pierwszy z dyscyplina Strong Man i pozostaje jej wierny do chwili obecnej.
Jest od 14 lat zonaty, zona Hania jest takze magistrem wychowania fizycznego, ma czternastoletnia córke Anie.
Udalo mu sie polaczyc zainteresowanie sportem z praca, gdyz jest wlascicielem sklepu ze sprzetem i akcesoriami sportowymi oraz wlascicielem studia kulturystycznego.
Jego pasja sa podróze i nurkowanie z butla i aparatem tlenowym. Lubi dobry film i muzyke Do jego rodziny nalezy takze pies rasy wyzel. Jego dewiza zyciowa to:
"Nigdy nie odkladaj niczego na pózniej, jesli czegos bardzo chcesz i dazysz do tego z uporem i determinacja, to Twój wysilek zostanie wynagrodzony i osiagniesz swój cel".
W roku 2000 po raz pierwszy zetknal sie z dyscyplina STRONG MAN. Nigdy poprzednio nie zajmowal sie dyscyplinami typowo silowymi, takimi jak trójbój, ciezary, a jednak jego przygotowanie ogólno sportowe sprawilo, ze zaistnial w tej dyscyplinie.
Uwaza, ze nalezy do nielicznych osób, którym udalo sie polaczyc swoje zainteresowania sportem z praca.

Wymiary
wzrost - 187 cm
waga - 140 kg
biceps - 52 cm
udo - 78 cm

Rekordy życiowe
przysiad - 290 kg
wyciskanie - 220 kg
martwy ciąg - 300 kg
Źródło: sportbb.pl/viewtopic.php?t=1189