Start JUTROBiura Nieruchomości Słupsk Słupsk biura nieruchomości prowizję kiedy zapłata biura podróży oferta poza sezonem bizes plan biura turystycznego Biura podruży wycieczki szkolne biura nieruchomości bielsko biała biura Nieruchomości w Lesznie Wlkp Biura Nieruchomości Stalowa Wola Biura tłumaczeń na wschodzie polski biura projektowe dla inżynierów mechaników cleoni kinkiet caspe 40 pelny
lahka muza
toshara 1 7 czy 1 8
levar burton
webpralki przemyslowe poznan
 

JUTRO

Temat: info dot. pewnej oferty pracy
Witam serdecznie chcialam w moim poscie ostrzec wszystkie panie ktore chca podjac prace w charakterze sprzataczki,na internecie mozecie znalezc ogloszenia z firmy blitzputz!!! ktora kieruje pani Iwona wiec ja dzwonie oto do takiej pani z pytaniem o prace i co sie dowiaduje,musze isc na szkolenie ktore moze potrwac minimum 1 miesiac max kilka miesiecy oczywiscie pracuje normalnie prze 10 godz w nocy sprzatajac rozne kluby,sklepy,biura itp,i nie dostaje za to pieniedzy nie wiadomo kiedy skonczy sie szkolenie wiec pytam czy po takim szkoleniu dostane jakis certyfikat, potwierdzenie?po czym pani stwierdza ze absolutnie nie!!! dodam ze podczas rozmowy ta pani byla bardzo niemila dla mnie i gdy zapytalam czy cos takiego jest legalne? ona szybko odlozyla sluchawke i juz nie odbierala odemnie telefonow.Wiec teraz podsumowanie pracuje u tej pani nocami nie dostajac wynagrodzenia staramy sie biegamy szybciutko sprzatamy itp a wzamian za to po 1-2mies zostajemy poinformowani ze nie spelniamy wymaganych kryteriow i niestety nie zostaniemy przyjeci no ale oczywiscie jesli chcemy dalej mozemy kontynuowac dany kurs w celu nabrania wprawy;-) dodam jeszcze ze firma niemiecka placi 12-14euro/h tej pani za nasze sprzatanie wiec wystarczy zatrudnic na takiej zasadzie 10osob no a kazdy znas chodzil do szkoly wiec moze przeliczyc jaki zarobek pobiera tamta pani za nasza prace.Napisalam tego posta poniewaz az mnie serce boli ze mozna az tak wykorzystywac ludzi i chyba nic nie mozna z tym zrobic bo niestety nie ma firm panstwowych ktore by utarly nosa takim oszusta z gory dziekuje za przeczytanie tego posta i mam nadzieje ze komus w ten sposub zaoszczedze czasu i wysilku wlozonego w prace.
Źródło: poloniaberlin.de/forum/viewtopic.php?t=9588



Temat: Atmosfera zatrudni
Zatrudnimy pelnoetatowego (+) specjalistę do specjalnych poruczeń, do biura w Warszawie.
Praca dla samotnych, ambitnych, caly rok, 7 dni w tygodniu, od świtu do zmierzchu, wynagrodzenie i urlopy w zaleznosci od wynikow , zakres obowiązków zgodny z nazwą stanowiska + wszystko inne.

Ale tak na powaznie: CV i list motywacyjny prosimy przeslac na ula@tandemy.pl.
Bedziemy wdzieczni za ewentualne przekazanie potencjalnie zainteresowanym.
Źródło: crazy4skydive.pl/viewtopic.php?t=702


Temat: Ile zarabiaja studenci?
Jakub Jewuła <biuro@skanowanie.com.pl> wrote:[color=blue]
> Najpierw ma sie uczyc pracowac :) Duzo uczyc ;)[/color]

Wszystko zalezy od obowiazkow, od tego, ilu tanszych ludzi mozesz miec na
jego miejsce. IMHO rozsadne minimum to 6zl na reke. Ja, chociaz studiuje,
nie poszedlbym w zyciu do roboty za mniej. Nawet do prostej pracy. Za cos
trzeba zyc, a biorac pod uwage, ze bedzie pracowal na caly etat, to... Tez
bede szukal pracy od pazdziernika, ale to raczej dlatego, ze mam za duzo
czasu poza nauka i chce sprobowac roznych rzeczy ;)


--
Pozdrawiam


Źródło: wirtualna.warszawa.pl/forum/showthread.php?t=31424


Temat: Komentarze do Dziennik Budowy C33 - Rozważny i Romantyczka
Andrzejko i Nefer wizyta w biurze nieruchomości to pierwszy tak poważny krok na naszej drodze.Podrodze do pracy Miras był w jeszcze innym biurze i potwierdziło się że ruch na rynku mieszkań jest duży i ceny idą w górę.Cały dowcip polega jednak na tym nie ile my chcemy tylko ile zechcą nam zapłacić. :roll:
Do poniedziałku będziemy myśleć i nawet wtedy nie musimy podejmować decyzji. :wink:
Tyle że ja chciałabym już sprzedać i już budować :oops:
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=42070


Temat: Jak pogodzić pracę i budowanie?
My zrobiliśmy tak, że rzeczy które można załatwić z biura przez internet, telefon, fax (projekt, ceny w hurtowniach, wycena okien, czytanie forum itp) - załatwiałam ja w chwilach luźniejszych - czasem takie mam. Na budowę jeździł głównie mąż, z reguły po pracy, czasem w trakcie - jak się udało. Czasem jeździł mój ojciec. Nie było łatwo, ale jakoś poszło.
KAS01 - ja zawsze mówię mojemu mężowi, że ma złotę żonę - znalazłam działkę, projekt, częściowo wykonawców, wciągnęłam się w tematykę budowania - np. znalazłam niezły sposób ogrzewania, załatwiałam sprawy fiansowe. W dwójkę jest znacznie łatwiej. 8)
Źródło: betaforum.muratordom.pl/showthread.php?t=427


Temat: palenie tytoniu w godzinach pracy

  Dziekuje za odpowiedz. Jesli chodzi o te 5 minutowki to ok, ale uwazam ze zadne prawo nie zabrania mi zapalenia papierosa w czasie przerwy od pracy. Chodzi mi glownie o to czy moge opuscic biuro w czasie przyslugujacej mi 15 minutowej przerwy, bo nie doszukalam sie niestety zadnych przepisow mowiacych o tym ze przerwe musze spedzic na terenie biura. Na jednej ze stron prawnych dla pospolitych ludzi :) znalazlam artykul ze ten czas moge wykorzystac dowolnie i jest to moja sprawa, czy bede jadla, palila, czy przez 15 minut rozmawiala przez telefon.
Dlatego bardzo prosze o odpowiedz czy moge opuscic biuro w czasie przerwy. Ja sie na prawde bardzo staram wytrzymac bez papierosa. Uwazam jednak ze zmuszanie kogokolwiek do czegokolwiek jest bardziej niezgodne z prawem niz moje wychodzenie na papierosa. Jesli bede chciala rzucic palenie rzuce je sama i sama sie do neigo zmusze, zadna obca mi osoba, nie bedzie mnie do tego przymuszac. Jak narazie zyjemy w wolnym kraju i nie powinno byc tego typu dyskryminacji. Moj szef niestety nie zdaje sobie sprawy ze po godzinie 14 moja wydajnosc znacznie spada, poniewaz nie moge sie skupic na niczym innym jak jedynie na mysli o tym ze juz za chwile zapale papierosa.
Źródło: forumprawne.org/showthread.php?t=55957


Temat: Poszukiwani programisci PHP
Poszukiwani programisci PHP
  Dynamicznie rozwijajaca się firma informatyczna poszukuje
programistów aplikacji internetowych. Wymagana znajmość PHP i
podstaw budowy serwisów internetowych. Znajmość SQL i języka
angielskiego bedzie dodatkowym atutem. Praca na stały etat w biurze w
centrum Krakowa. CV prosze wysyłać na adres office@traveltech.pl


Źródło: forum.hotscripts.pl/showthread.php?t=27244


Temat: Michał Kamiński wciąż budzi kontrowersje
guardian.co.uk, haloooo.com
Torysi "poprawili" biografię Kamińskiego w Wikipedii
BRYTYJSCY KONSERWATYŚCI WCIĄŻ POD OSTRZAŁEM
Michał Kamiński wciąż budzi kontrowersje
Brytyjscy torysi "cenzurują" Wikipedię, starając się ukryć niewygodne fragmenty biografii Michała Kamińskiego, europosła PiS i szefa frakcji, do której należą konserwatyści - informuje "The Guardian".
Według "Guardiana" nieznana dotąd osoba, używając komputera w jednym z biur w Izbie Gmin usunęła z umieszczonej w Wikipedii biografii Kamińskiego fragment, dotyczący jego członkostwa w skrajnie prawicowym Narodowym Odrodzeniu Polski.

Chcą zmienić historię?

Chris Bryant, wiceminister spraw zagranicznych ds. Europy, w sobotę zaapelował do torysów o szybkie ustalenie, kto fałszował zapisy w Wikipedii. - Konserwatyści próbują napisać historię od nowa - stwierdził Bryant.

Informacje dotycząca członkostwa Kamińskiego w NOP wykreślono 25 czerwca - w trzy dni po tym jak PiS, torysi i inne konserwatywne ugrupowania uformowały sojusz w europarlamencie.

Nie tylko Kamiński

Tego samego dnia zmieniono także wpis na Wikipedii dotyczący Edwarda McMillan-Scotta, członka torysów, który sprzeciwiał się kandydaturze Kamińskiego na szefa frakcji konserwatywnej w Parlamencie Europejskim. W notce na jego temat dopisano, że jest on euro-fanatykiem. - To szokujące. Partia Konserwatywna systematycznie "przykrywała" niewygodna przeszłość Kamińskiego - powiedział w rozmowie z "Guardianem" McMillan-Scott.

Osoba Michała Kamińskiego budzi na Wyspach spore kontrowersje. Partia Pracy, część mediów, a także środowiska żydowskie wytykają torysom, że Kamiński jest antysemitą i nie powinien stać na czele frakcji w Parlamencie Europejskim.
Źródło: haloooo.com/forum/viewtopic.php?t=4716


Temat: SOSNOWCU CZY CI NIE ZAL
http://miasta.gazeta.pl/k...19,5126876.html

Nowe technologie zawitają do Jaworzna

Olbrzymi park technologiczny powstanie w ciągu czterech lat w okolicach Jaworzna. Firma CTP Invest wybuduje blisko 62 tysiące metrów kwadratowych hal i biur. Pracę znajdzie tam nawet tysiąc osób.
W okolicach Brna i Ostrawy działają duże parki technologiczne, magazyny, centra logistyczne sąsiadują tam z halami produkcyjnymi i biurami. Działają głównie dla przemysłu nowych technologii. Obok nich można budować nawet mieszkania, bo otoczone są zielenią. Jedynym utrudnieniem jest spory ruch samochodowy.

Teraz podobny park powstanie w Polsce. Wybuduje go firma CTP Inwest - firma deweloperska z Holandii, która wybudowała już 36 podobnych kompleksów w Czechach, Słowacji i Rumunii.

Na miejsce pierwszej inwestycji w Polsce firma wybrała Jaworzno. Przy autostradzie A-4 w pobliżu węzła Jeleń miasto utworzyło Gminną Strefę Aktywności Gospodarczej. CTP Invest została jej największym użytkownikiem. Wykupiła od gminy 17,5 hektarów - tu zbuduje CTPark Jaworzno.

Powstaną w nim budynki biurowe z niewielką powierzchnią magazynową i handlową, hale magazynowo-produkcyjne i indywidualnie zaprojektowane budynki pod konkretnych najemców. Wokół nich wybudowane zostaną drogi.

Realizacja inwestycji zajmie cztery lata i pochłonie 50 mln euro. Pracę będzie tu mogło znaleźć do tysiąca osób.

CTP zapowiada, że już na początku 2009 r. w parku pojawią się pierwsi najemcy. - Jest duże zainteresowanie głównie firm zajmujących się elektroniką oraz tych współpracujących z przemysłem motoryzacyjnym - tłumaczy Jiri Horcica, rzecznik prasowy CTP.

Firma planuje budowę jeszcze co najmniej trzech podobnych parków w kraju. - Polska jest na drugim miejscu w Europie pod względem planowanych inwestycji i zajmuje siódmą pozycję w przygotowanym przez firmę Ernst&Young rankingu 10 krajów świata o największej atrakcyjności inwestycyjnej. Dodatkowo Śląsk jest najlepiej skomunikowanym regionem. Stąd nasz wybór - tłumaczy Remon L. Vos, dyrektor zarządzający CTP Invest.

Źródło: Gazeta Wyborcza Katowice


Tyle dobrze, że to chociaż po tej stronie Brynicy
Źródło: forum-sosnowiec.pl/viewtopic.php?t=336


Temat: Obserwacje ptaków 2008
[quote="Krystian"]Tetrao - Sikory przylatyją do mnie do pracy w Rudzie Śląskiej - na parapet, biuro na I piętrze ...

Aa jak w Rudzie to pewno miejscowe, Gienka Włochowicza.
Źródło: forum.przyroda.org/viewtopic.php?t=9666


Temat: BIURO SOLUTIONS BV
Witam wszystkich

zna ktos biuro SOLUTIONS BV stracilam po dwoch latach prace i ktos dal mi namiary na ta firme,z tego co mi wiadomo to pracuja tam sami Holendrzy, morze ktos wie cos na ich temat
dzieki z gory,pozdrawiam
Źródło: forum.niedziela.nl/viewtopic.php?t=46028


Temat: Żarów - place w electrolux
Gdyby ludzie z produkcji dostawali 1000zł na ręke bez nadgodzi to by nie było tematu ale Electrolux żydi puki moze ale gdy Świdnicka podsterfa sie rozwinie to napewno z takimi stawkami nie dadza rady bo np w Świdnickim Electroluxie mają być choć nie znacznie ale wyższe pensje niż w Żarowie w Sierpniu ma być podwyzka ale z tego co słyszałem to napewno nie dla wszystkich ku....a to ma być podwyżka !!! niech sie wtedy kierownicy i brygadzisci nie dziwią ze niektórzy bedą mieli plan produkcyjny w Du...e skoro firma dzieli ludzi o tych samych obowiązkach na lepszych i gorszych a dyrektor to widać ze doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi nie ma jesli tak dalej bedzie postępował to mam nadzieje że spadnie z tego stołka i mina mu zrzednie nie mówiąc o braku szacunku do ludzi z produkcji bo jesli zwraca komuś uwage ze sie spóźnił na spotkanie to przynajmiej wyciągnoł by ręke z kieszeni a co do klimatyzacji to wstyd ze taka firma nie zadbała o taka sprawe kierownictwo chyba nie ma pojęcia że gdy warunki pracy są cięzkie to wydajność i jakość pracy spada i to nawet o 50 %przynajmiej zawiesili by nad linią co pare metrów wentylatory ale woleli kupic wentylatory do biur gdzie siedzą w nich osoby które jak przyjdzie co do czego to niemają pojęcia do produkcji nie mówie ze wszyscy ale jest pewna grupa darmozjadów Ale tez jedno można pochwalić ze ktoś bystry wpadł w końcu na pomysł zeby zorganizować drugą przerwe zeby ci ludzie mogli sie chociaż napic zimnej wody tak naprawde to od ludzi z produkcji zalezy jakość i wydajność i to o nich kierownictwo powinno dbać a nie faworyzować umysłowych ale o takich rzeczach to kierownictwo powinno wiedzieć a albo nie wie i to świadczy o stanie ich wedzy merytorycznej odpowiednio do zajmowanego stanowiska albo umyślnie nie chcą o tym myśleć ale wtedy to świadczy tylko i wyłącznie o ich głupocie i prostactwie
Źródło: forum.dziennik.swidnica.pl/viewtopic.php?t=3404


Temat: Kim chciałabyście być w przyszłości?
nauczycielka polskiego ; D
aktorka
praca w biurze ;d

coś z tego na pewno ;D
Źródło: forum.4teens.pl/viewtopic.php?t=474