Start JUTRObiznesplan przykłady gospodarstwa agroturystycznego biznes PRZYCZEPA gastronomiczna kurczak biznes planu warsztat samochodowy biznesmen Mała Firma Forum biznesforum hodowla ryb rybek biznes planu sklepu spożywczego Biznes internetowy Strategie i modele biznes Przyczepa gastronomiczna Forum biznes filmowy droga do Hollywood -download biznesplan dla sklepu z art dla dzieci znaki chinskie szablony
step up napisypl
apteczka samochodowa przepisy czy jest
wlosow haute
francuzi3A smieje się z nas cały świat
 

JUTRO

Temat: specjalizacja MARKETING I LOGISTYKA na Łazarskim
MARKETING I LOGISTYKA
• e-marketing
• logistyka międzynarodowa
• PR
Absolwent tej specjalizacji zdobędzie kompleksową wiedzę dotyczącą współczesnych koncepcji i
narzędzi planowania oraz realizacji działań marketingowych i operacji logistycznych
przedsiębiorstwa, a więc praktycznej wiedzy o działań związanych z tworzeniem atrakcyjnej oferty
handlowej, oferowaniem i dostarczaniem dóbr i usług konsumentom oraz nabywcom
instytucjonalnym. W dziedzinie marketingu uzyska wiedzę i umiejętności praktyczne potrzebne do
prowadzenia badań rynku, kształtowania produktów zaspokajających potrzeby nabywców, ustalania
konkurencyjnych cen, prowadzenia negocjacji w biznesie, prowadzenia kampanii reklamowych i
innych działań promocyjnych, a także zarządzania marketingiem. W sferze logistyki student uzyska
wiedzę na temat operacji związanych z przepływem produktów w procesie zaopatrzenia
przedsiębiorstwa i dystrybucji oferowanych przez nie wyrobów. Absolwent będzie miał
specjalistyczną wiedzę na temat koncepcji, narzędzi i technik stosowanych w zakresie usług
transportowo-spedycyjnych, logistycznej obsługi klientów, zarządzania systemami logistycznymi.
Specjalność umożliwia przygotowanie do pracy w działach sprzedaży, m.in. na stanowiskach
specjalistów ds. marketingu, spedycji i transportu – w firmach produkcyjno-handlowych i
usługowych, a także do pracy na samodzielnych stanowiskach (w tym kierowniczych) w takich
firmach, jak agencje reklamy, agencje badań rynku, firmy transportowo- spedycyjne i logistyczne.
Przedmioty w ramach specjalizacji
• Plan marketingowy
• Marketing usług
• Marketing instytucjonalny
• Logistyka
• Logistyka zaopatrzenia
• Logistyka dystrybucji
• Komunikowanie w biznesie
• Marketing w małym przedsiębiorstwie
• Strategie public relations
• Marketing bezpośredni
• Psychologiczne podstawy badań marketingowych
• Psychologia marketingu
Tylko u nas! ścieżka e–marketing!
 Strategie i cele aktywności e-marketingowej
 Technologie, zasady budowy optymalnych instrumentów w internecie
 E-reklama, jak działa reklama online, typy reklam, zakup mediów
 E-PR, strategie, narzędzia, buzz communication, marketing w wyszukiwarkach, targetowanie
reklamy w wyszukiwarkach, pozycjonowanie, linki sponsorowane, strategia słów kluczowych,
optymalizacja strony docelowej, analiza efektów na podstawie Google Analytics
 dBase marketing, budowa jakościowych baz danych, marketing relacji, skuteczne działania w
sieci, filtry antyspamowe
Źródło: ahetawerna.fora.pl/a/a,32.html



Temat: Partnerstwo przy projektowaniu domen generycznych .

Contetnt is king:-)

Wierzysz w hasła powtarzane przez innych, to za mało na powodzenie. Kontent przede wszystkim kosztuje i zabiera czas, jakość oceniają inni, a chętnych na bycie królem jest wielu. Jesteś na początkowym etapie z nie za dużymi szansami na prawdziwe powodzenie, poświęcasz się dla idei, a nie dla pieniędzy. A ten temat dotyczy zarabiania pieniędzy, a nie idei i ambicji tworzenia serwisu.

Wszystkie argumenty na temat serwisów są nic nie warte, zanim nie przedstawisz biznes planu, nawet okrojonego. Kiedy serwis naprawdę będzie zarabiał na siebie, łącznie z wypłatami dla jego twórców. Sądzę, że teraz generuje tylko koszty i długo tak będzie. I jaki jest ostateczny cel serwisu, jakie zyski, z kim ma konkurować, jaką wielkość osiągnąć, nikt tego zapewne nie wie. A przykłady znanych marek, to tylko podpieranie się znanymi nazwami dla wsparcia argumentów.

Natomiast to o co chodzi w tym temacie, to biznes, a on nie polega na generowaniu kosztów, tylko jak największym zarabianiu przy jak najmniejszym nakładzie pracy. I tutaj świetnym przykładem jest domena tv.pl skierowana do mas, co do autokomis.pl to jest to specjalistyczna branża, więc tutaj zapewne byłoby trudniej, ale też ściśle określa cel. Więc nie trzeba wielkich projektów by ruszyć z sensownym serwisem na takiej domenie, z szansami na zysk dużo większymi, niż w przypadku nadmiernej produkcji treści, bo to oznacza głównie koszt.

A co sedna tego tematu, wydaje się, ze idea "czas za zyski" jest możliwa tylko w przypadku współpracy z dobrze zorganizowaną firmą, która ma doświadczenie na takim polu, i wie jak zarobić, w jaki rynek wejść. Ale i w tym przypadku jest ryzyko i oczekiwania firmy na udział w zysku spore. Te wszystkie zastrzeżenia w temacie, to w przypadku współpracy po prostu z ludźmi, którzy za darmo nic na dłuższą metę konkretnego nie zrobią, poza wyjątkami. Wydaje się, że najlepiej zapłacić, bo wtedy można oszacować prawdziwe koszty. W przypadku mniejszych serwisów, być może można trafić na osoby co wykonają swoją pracę i nie zabiorą za dużo czasu zleceniodawcy, ale nie ma tutaj gwarancji. W przypadku dysponowania odpowiednimi środkami naturalnym jest zatrudnienie managera, bo wtedy uwzględniony jest koszt koordynacji prac, i jeden czy dwóch ludzi odpowiada za sprawy.

I co ważne potrzebny jest ktoś, kto będzie szukał jak najlepszych pomysłów i rozwiązań. Więc idea "czas za zyski" wymusza dbanie o interes, tak samo jest w przypadku managera, który oprócz zarobków jest rozliczany z efektów, wykonawca zlecenia już takiej potrzeby nie ma. Wiec jeżeli właściciel nie ma czasu, to powinien rozstrzygnąć kwestię kto będzie pilnował kosztów i myślał nad dobrymi rozwiązaniami. I tu oprócz właściciela, może być tylko manager lub właściwa firma, która ma doświadczenie i przedstawi konkretny plan na bazie innych projektów. Tylko, że w Polsce raczej takich firm jeszcze nie ma. Dotychczasowe przykłady to zapewne agencje przyjmujące zlecenia za konkretne wynagrodzenie, raczej nie małe, oczekujące określonego zlecenia, i na dodatek ktoś z nimi musi współpracować ze strony właściciela.
Źródło: di.pl/index.php?showtopic=19565


Temat: Euro 2012 w Polsce
Pierwszy stadion na Euro 2012 gotowy

Praktycznie zakończono budowę nowoczesnego stadionu na 32 tys widzów Dniepropietrowsku, zaś w szybkim tempie jest budowany obiekt w Doniecku, który ma pomieścić 50 tysięcy kibiców - poinformował konsul generalny Ukrainy w Krakowie Michał Brodowicz podczas odbywającej się w tym mieście konferencji "Eurolog '2012".

"Otwarcie stadionu w Dniepropietrowsku jest zaplanowane na marzec 2008 roku. Szybko przebiega także budowa stadionu na 50 tys miejsc w Doniecku. Koszt tej inwestycji to około 200 milionów euro. Będzie to jeden z najnowocześniejszych obiektów sportowych Europy. Jest już również przygotowany projekt rekonstrukcji Stadionu Olimpijskiego w Kijowie na 73 tys widzów, na którym zostanie rozegrany mecz finałowy mistrzostw Europy w 2012 roku" - powiedział w poniedziałek w Krakowie Brodowicz.

Dodał, że przygotowane są już plany dotyczącego budowy nowoczesnego stadionu we Lwowie oraz remontu istniejących obiektów w miastach rezerwowych - Charkowie i Odessie.
"Na rozbudowę i rekonstrukcję infrastruktury sportowej na Ukrainie przewidujemy przeznaczyć 750 milionów dolarów" - dodał Brodowicz.

Według Brodowicza w 2007 roku Ukraina skupiła się jednak głównie na sprawach organizacyjnych, zaś 2008 r. będzie stał pod znakiem "działań praktycznych".

"Już 19 kwietnia 2007 roku Rada Najwyższa Ukrainy przyjęła ustawę o organizacji i przeprowadzaniu finałów mistrzostw Europy w 2012 roku. W maju powołano Radę Koordynacyjną, której szefem został prezydent Ukrainy oraz Komitet Organizacyjny kierowany przez premiera. Rząd postanowił także powołać Agencję Narodową do Spraw EURO 2012, która rozpocznie swoją działalność na początku 2008 roku. Będzie to centralny organ koordynujący wszystkie przedsięwzięcia związane z EURO 2012" - powiedział Brodowicz.

Poinformował też, iż rząd przyjął centralny plan przygotowań do tej imprezy. Łączna planowana wartość wszystkich projektów związanych z organizacją mistrzostw Europy w piłce nożnej w 2012 roku - na Ukrainie wyniesie 25 miliardów dolarów. Rząd naszych sąsiadów przyjął założenie, że inwestycje związane z EURO 2012 w 10 procentach będą dotowane przez budżet państwa.

"Eurolog '2012" to nazwa dwudniowej konferencji w Krakowie z udziałem przedstawicieli świata polityki, biznesu, turystyki i mediów, która ma m.in. pomóc odpowiedzieć na pytanie "Jak wygrać Euro-2012?".

...
Ciekawe kiedy u nas będziemy mogli się pochwalić tym że mamy już ukończone lub że za kilka tygodni będzie ukończony stadion na Euro 2012. Bo jak na razie to tylko słychać przepychanki o różne sprawy a końca nie widać - tzn konkretów które są bardziej potrzebne niż polityczne przepychanki. Pamiętajmy że jak nie te mistrzostwa to pewenie już żadne!!!
Więc czas się brac do pracy i czekać na miłe efekty
...

pozdrawiam
Źródło: genesis.net.pl/index.php?showtopic=49354